Darmowa aplikacja dla systemu Android, stworzona przez Skillweb.
Jeśli jesteś jak większość firm, zawsze masz problem z ilością czasu potrzebnego na ukończenie harmonogramowania pracowników i prowadzenie ewidencji czasu pracy. To problem, który nie jest unikalny dla Twojej firmy. Aplikacja MySmartTask może Ci pomóc w rozwiązaniu tego problemu.
Ta aplikacja jest towarzyszem rozwiązania SmartTask do harmonogramowania pracowników i zarządzania mobilną siłą roboczą. Jest częścią modułu Smart control room i umożliwia pracownikom otrzymywanie swoich grafików i potwierdzanie dostępności na swoich osobistych smartfonach. Pozwala to na zalogowanie się do MySmartTask, gdy ich grafik zostanie zaplanowany lub potwierdzony w SmartTask, mogą go wysłać za pomocą przycisku powiadomienia o grafiku, który pojawi się na ekranie arkusza czasu pracy pracownika. Aplikacja MySmartTask powiadomi ich następnie, że dokonano zmiany w ich grafiku, i będą mogli potwierdzić lub odrzucić swoje zaplanowane zmiany bez rozmawiania z centrum kontroli.